Milupa Metabolics Logo

Idź do wątku:  «   » 

Re: Matczyna PKU
Autor: katarzyna .s (IP zapamiętane)
Data: 10 Jun 2010 - 18:27:50

katarzyna Napisał(a):
-------------------------------------------------------
>czesc witam jestem osoba dorosla chora na fenyloketonurie chce zawrzec znajomosci z mamami chorymi na pku które maja zdrowe dzieci moj meil to katsik15@wp.plczekam na wiadmosci i dziekuje oraz serdecznie pozdrawiam kasia

Autor: vvikus (IP zapamiętane)
Data: 05 Nov 2009 - 14:25:19

Witam , jestem studentka dietetyki pisze własnie prace inżynierską o leczeniu dietetycznym matczynej fenyloketonurii, chetnie ułoże diete dla kobiety w ciązy chorej na fenyloketonurie, jesli ktoras z was bylaby zainteresowana prosze o kontakt smiling smiley vicctoria@gazeta.pl

Zmieniany 1 raz/y. Ostatnio 2009-11-05 14:27 przez vvikus.

Autor: AGNIESZKA GOŁEMBIEWSKA (IP zapamiętane)
Data: 18 Jul 2009 - 19:02:31

CZEŚĆ MAM NAIMIE AGNIESZKA JA PRZECHODZIŁAM TO CO TY I DZISIAJ MAM JUŻ SYNA CO MA SIEDEM LAT I MA NAIMIE PATRYK TEZ JESTEM CHORA NA FENYLOKETONURIE NAPISZ JAK SOBIE RADZISZ POZDRAWIAM

Autor: Miśka (IP zapamiętane)
Data: 11 Jan 2008 - 16:23:47

Witam,
ja również mam córeczkę (2,5 lat) z łagodną hiperfenyloalaninemią, która nie jest na diecie (poziomy wahają się między 3-6) a krew badam jej sama (lekarz stwierdził że odkąd skończyła rok już nie muszę, ale ja wolę mieć kontrolę) średnio co pół roku. Ostatnio pobierałam częściej bo wynik podskoczył i jeszcze parę razy chcę sprawdzić w odstępach tygodniowych w zależności co zje.
Sylwia, jestem ciekawa jakie poziomy Phe ma Twoja córeczka i jak często robicie badania i co mówi Wasz lekarz??